Voeding en dieet

Gezond oud worden - Cors van den Berg

€5,99

Gezond oud worden, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!

Never nooit meer - Mark Dakriet

€17,50

Never nooit meer is een inspirerend boek voor wie tegen obstakels aanloopt, maar niet weet hoe ze te overwinnen.

Sensationele salades - Peter Gordon

€32,50

Een boek vol heerlijke en innovatieve salades door chef Peter Gordon.

Het eczeemvrij coaching plan - Stijn Elsen

€147,00

Het Eczeemvrij coaching plan zal je helpen om je eczeem voor eens en altijd te genezen. Het zal je heel concreet stap-voor-stap laten zien wat je moet doen om een gezonde huid terug te krijgen.

De hippe vegetariër - Isabel Boerdam

€22,50

Bourgondisch maar vegetarisch genieten. Laat je verrassen door 'de hippe vegetariër' en ga gezond, bewust en vrolijk door het leven.

De gluut - Pauline Kalkhove

€34,00

In dit boek vind je zeventig fantastische, smaakvolle recepten, maar dan zonder gluten, lactose en suiker!

Het Urticariavrij Totaal Plan - Stijn Elsen

€199,00

Wilt u graag urticariavrij (netelroosvrij) door het leven gaan, bestel dan dit complete plan van Stijn Elsen. Vaarwel netelroos, welkom gezonde huid!

Body in peace - Jan B Eyskens

€21,50

Ik heb dit boek geschreven voor mensen met klagende lichamen, die elke dag de realiteit ervaren van pijn of vermoeidheid. Zij kunnen leren hoe ze hun grenzen kunnen bewaken om niet aan te belanden bij het point of no return.

Food bloggers voor food lovers - 10 Food bloggers

€29,95

Uniek kookboek samengesteld door 10 top food bloggers uit Nederland en België! Iedere food blogger deelt zijn of haar top 5 aan favoriete recepten.

Niet te verteren - Cors van den Berg

€22,50

Dit boek legt je in 7 stappen uit hoe je de gezondheid van je kind kan beschermen en waarborgen. Je zult er een fitter, slimmer, alerter, slanker, gezonder en vooral levend kind voor terug krijgen.

Andersomdoen - Hans van Dalen

€17,95

Hoe verhoog je je conditie en fitheid? Door het 'Andersomdoen' te lezen. Het eerste gedeelte van het boek vertelt je over bewegen en trainen en het tweed gedeelte over voeding.