Zoon. Magazine - 1

9789079859399
€5,00
  • Beschikbaarheid: Op voorraad
  • Levertijd:Op werkdagen voor 14 uur besteld, de volgende dag in huis
Zoon Magazine. Voor de nieuwe generatie christenen. ...Meer informatie

Product omschrijving

  • Artikelnummer:9789079859399
  • Beschikbaarheid: Op voorraad
  • Levertijd:Op werkdagen voor 14 uur besteld, de volgende dag in huis
We gaan op zoek. Naar hoe je christen kan zijn in een tijd waarin geen dogma’s meer bestaan; geen traditie meer overeind blijft. Een tijd waarin we moe zijn van het oordelen en er geen zekerheden meer lijken te bestaan. Een tijd waarin het gezin niet langer de hoeksteen van de samenleving is en carrières niet meer op de automatische piloot gaan. Een tijd waarin geld niet per se waardevol blijkt te zijn, ons pensioen de minste van onze zorgen is. Een tijd waarin het beeld van de ideale christen voor niemand haalbaar, enerverend of toepasbaar blijkt te zijn. Een tijd waarin we erachter komen dat ons veel is verteld, maar dat het wel eens anders zou kunnen zijn...

Het magazine vertelt verhalen van mensen die met God leven, los van de christelijke dogma's, middenin het leven van alledag.
In dit eerste nummer geeft het magazine je een kijkje in het leven van een Amsterdamse prostituee en vertelt bankdirecteur Dirk Duijzer over de waarde van geld.

Zoon. Een magazine voor generatiegenoten.

We willen niet rijk sterven, we willen rijk leven. We gaan op zoek naar betekenis en relevantie als gelovige, met een open blik als nooit tevoren. Op zoek naar verantwoordelijkheid trouw en eer. Op zoek naar de Zoon en Zijn theologie. Diegene die ons verbindt, maar die ons leven vaak genoeg doet wankelen. De Zoon was radicaal, maar kende de wereld, leefde in de wereld. Oordeelde niet over mensen, maar zocht naar echtheid & waarheid. Zoon Magazine gaat over uitblinken, carrière maken, dienen, geven, falen, leven en doodgaan. Over mensen die zoeken, winnen, verliezen, worstelen en kiezen.

Zoon Magazine is een project geïnitieerd door Geert Plender en Reint Bergman. Beide actief binnen het vakgebied communicatie en met Zoon Magazine van plan persoonlijke vraagstukken en belevenissen te reflecteren met die van hun generatiegenoten, pioniers, zoekers en visionairs. Op zoek naar betekenis en de rol van de Zoon Magazine. In dit project wordt het tweetal ondersteund door uitgever en ideeënmakelaar Cees Scholten.

ISBN 9789079859399
magazine
56 pagina's
eerste nummer
uitgever: Scholten

Reviews

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen Uw review toevoegen